Accepterad Theo0908 | Ban överklagan [ratnose]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo0908

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182213954/home

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182213954/

Vad är din discord tagg? ThEo#6535

Vem var det som bannade dig? Ratnose

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Connection rejected by
1443144_2.png
Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: rnduhw
Anledning: RDM
Går ut om: 6 dagar 23 timmar 54 minuter
Placerad av: ratnose

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag o en annan slog/döda en polis, det är därför han banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Att jag pratade med en kille i fängelset kommer ej ihåg vad vi pratade om. Men sen så började ganska många slå han och vad det bara jag och en annan person som slog han. Och så dog han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Och det var inte felaktig. Men en sak den polisen som vi döda han fail rpa för när han var nere på marken så arrestera han mig och det tycker jag är fail rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått en ban på att jag fråga om pedmeny, och jag har blivit bannad en gång för en bugg att man inte kunde snatta i butiker. Och nu för att rdma en polis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte börja slå han för första gången. Och att jag inte ska slå nån mer när eller om jag kommer in i fängelset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Och att man inte ska döda eller slå nån polis i fängelset, för nu vet jag att man inte får det.

Har du läst våra regler? Ja det har jag.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka