Nekad Theo0908 | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo0908

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: ThEo#6437

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? För jag har rpat mycket som krim och icke krim och har lärt mig mycket. Och jag har sett videos T.ex Philips videos typ som en dag som staff eller owner. Och jag har sett massa andra videos/streams och lärt mig allt som en staff ska kunna. Och jag har alltid velat vara staff på en son stor server som Unive, Jag har varit staff på andra servrar när jag inte spela på unive, så kan alla commands en staff ska kunna. Och jag har läst alla regler så kan allt. Jag har velat vara staff sen jag spela på serven för att det ser så kul ut och att jag vill få andra att också läsa reglerna om dom inte har gjort det. Om det är lallare så kan man kicka och skriva sluta lalla och läs reglerna!. Och så lär dom det och så blir det en bättre rp för alla.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv varje dag så mycket jag kan.
Måndag: 16:00 till 22:00 eller mer
Tisdag: 16:00 till 22:00 eller mer
Onsdag: 14:45 till 22:00: eller mer
Torsdag: 16:25 till 22:00 eller mer
Fredag: 16:00 till hur länge jag vill
Lördag hur länge jag vill
söndag hur länge jag vill

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat unive sedan 2020.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja på andra servrar så kan ganska mycket om commands och allt.
Jag kan
/Noclip= det är när man blir onsynlig och kan flyga.
/Bring= det är när man tar någon till dig själv.
/Goto= det är när man behöver gå till en person typ om man är i ett ärende så kan man skriva /goto id 445.
/Tpm= när man sätter ut en markering på mappen och skriver /tpm så teleporteras man dit.
/Kick= det är när man kickar nån från serven, /kick id 445.
/Freez= det är när man freezar nån att den står helt stilla och inte kan röra på sig.
/Unfreez= det är när man ska unfreeza den personen som har blivit freezad.
/Revive= det är när man revivar nån typ om nån spawnar död så skriver man /revive id 445.
/giveitem (id) (item)
/dv (radius)
/toggleid
/togglename
/skin (id)
/ban (tid) /anledning)
/unban (hex id)
/setjob (id) (jobid) (level)
/v (fordon)
/addkey
/spec
/ped (id)
/ooc skriver till alla i serven

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle vilja vara just där krim spelas på T.ex i sandy, paleto, nakenstaden, och i staden där folk har gänghus.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka