Nekad Theo0908 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo0908

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? th3o123#2684

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Att jag skulle först att spawna in och sen så skulle jag rpa som vanligt men om man ser en person som lallar eller säger ord som är förbjudet så kan man /kick eller /svban för att dom ska lära sig hur man beter sig på serven. Sen så skulle jag bara fortsätta att rpa, och om det skulle hända igen så skulle jag göra det igen för att dom ska lära sig hur man uppför sig på serven. Och jag skulle fortsätta rpa tills nått händer. Och om det skulle vara några grabbar som skulle bråka eller slåss så kan man bara skriva i ooc typ bete er eller sluta slåss. Och så fortsätter jag bara rpa som vanligt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 28 juli 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att om man ser en kille som inte uppför sig på serven så ska man svbanna eller om man behöver banna så kan man skriva /sv i staff chatten och försöka få en staff och så kan han banna han. Och så kan man själv banna han alltså /svban så kommer det vara en ban fast lite kortare ban. Och så ska man ha en super bra rp eftersom man är en servervakt så man ska ha bra rp i serven. Sen så ska en servervakt ha bra koll på reglerna. Och en servervakt dom kan få en staff enkelt för att kunna banna nån om den slår på piren eller nått annat ställe där man inte får göra det så kan man kalla ditt dom för att den ska banna dom eller nått annat. Och så ska en servervakt kunna alla regler för annars så ska man inte vara en servervakt

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har velat vara en person som kan hjälpa till och vara med i staff teamet för att hjälpa staff och att få folk att rpa bättre. Jag har velat vara SV för det ser kul ut och att det ser bra att vara det för då kan man lära folk att rpa. och för att bidra till bättre rp.
Och Jag har kollat på streams Te.x, Drobz, lexty och massa mer som har varit Sv och har lärt mig hur man är en Sv Och det är därför jag vill vara en Sv för att lära mig mer om staff/sv. Och jag vill ge alla en chans att få en bättre rp till serven.
jag kan typ alla commans som en Sv ska kunna: typ som
/sv för att skicka ut ett meddelande till staffs och andra Svs.
/svban det är när man bannar nån fast en mindre bann än vad en staff kan ge.
/revive det är när man tar sig själv till liv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är om man abusar sina perms Te.x att ressa sig själv för då blir det bara super dålig rp, eller om man ser att man är låg på helth så ressar man sig själv jag tycket att det är super bra rp. Eller om man typ ressar sin kompis har låg helth så ba ressar man för han ska ha full helth. Och om man typ kickar nån för de är kul för att man har perms till det Eller Svban.
Och att man kan inte abusa sina perms bara för man är sv eller staff. Och att om man är låt på sitt helth eller mat eller vatten så ska man inte göra revive eller nått bara för att man har perms eller för man vill.

måste varit medlem i 30+ dagar vilket du inte har du får vänta till 1/9

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka