Theo0908
Icke Medlem
- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad heter du på discord? ThEo#6535
Ange ditt födelsedatum 20 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Att jag skulle först att spawna in och sen så skulle jag rpa som vanligt men om man ser en person som lallar eller säger ord som är förbjudet så kan man /kick eller /svban för att dom ska lära sig hur man beter sig på serven. Sen så skulle jag bara fortsätta att rpa, och om det skulle hända igen så skulle jag göra det igen för att dom ska lära sig hur man uppför sig på serven.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att om man ser en kille som inte uppför sig på serven så ska man svbanna eller om man behöver banna så kan man skriva /sv i staff chatten och försöka få en staff och så kan han banna han. Och så kan man själv banna han alltså /svban så kommer det vara en ban fast lite kortare ban. Och så ska man ha en super bra rp eftersom man är en servervakt så man ska ha bra rp i serven. Sen så ska en servervakt ha bra koll på reglerna. Och en servervakt dom kan få en staff enkelt för att kunna banna nån om den slår på piren eller nått annat ställe där man inte får göra det så kan man kalla ditt dom för att den ska banna dom eller nått annat. Och så ska en servervakt kunna alla regler för annars så ska man inte vara en servervakt.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har velat vara en person som kan hjälpa till och vara med i staff teamet för att hjälpa staff och att få folk att rpa bättre. Jag har velat vara SV för det ser kul ut och att det ser bra att vara det för då kan man lära folk att rpa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är om man abusar sina perms Te.x att ressa sig själv för då blir det bara super dålig rp, eller om man ser att man är låg på helth så ressar man sig själv jag tycket att det är super bra rp.
Vad heter du på discord? ThEo#6535
Ange ditt födelsedatum 20 November 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Att jag skulle först att spawna in och sen så skulle jag rpa som vanligt men om man ser en person som lallar eller säger ord som är förbjudet så kan man /kick eller /svban för att dom ska lära sig hur man beter sig på serven. Sen så skulle jag bara fortsätta att rpa, och om det skulle hända igen så skulle jag göra det igen för att dom ska lära sig hur man uppför sig på serven.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2021
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att om man ser en kille som inte uppför sig på serven så ska man svbanna eller om man behöver banna så kan man skriva /sv i staff chatten och försöka få en staff och så kan han banna han. Och så kan man själv banna han alltså /svban så kommer det vara en ban fast lite kortare ban. Och så ska man ha en super bra rp eftersom man är en servervakt så man ska ha bra rp i serven. Sen så ska en servervakt ha bra koll på reglerna. Och en servervakt dom kan få en staff enkelt för att kunna banna nån om den slår på piren eller nått annat ställe där man inte får göra det så kan man kalla ditt dom för att den ska banna dom eller nått annat. Och så ska en servervakt kunna alla regler för annars så ska man inte vara en servervakt.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har velat vara en person som kan hjälpa till och vara med i staff teamet för att hjälpa staff och att få folk att rpa bättre. Jag har velat vara SV för det ser kul ut och att det ser bra att vara det för då kan man lära folk att rpa.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är om man abusar sina perms Te.x att ressa sig själv för då blir det bara super dålig rp, eller om man ser att man är låg på helth så ressar man sig själv jag tycket att det är super bra rp.