Nekad Theo06060 | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo06060

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Theo06060

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071881034/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo winterqvist

Vad är ditt discord namn? Theo. #3878

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Abbe svensson och är född 95. han vill ansöka som polis och har gått polis utbildningen i en tidigare stad så han kan sina grejer om vapen och bilar, när han var liten så gillade han skolan för att han drömde om ett lyxigt liv men under senare år har han kommit på att polis jobbet skulle bli hans jobb vare så polischefen ville det eller inte. Han har ett bra humör men om någon är uppkäftig mot han då tar det hus i helvete.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med ett gott rpande och vara en bra polis om jag får jobbet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det värkar som en bra grej att vara wl på denna server

Hur många timmar har du på FiveM? 1000+

Hur hittade du Multistaden? Den är nästan högst upp i flödet och såg att många spelade på servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja två ggr men utan anledning(dem skriver en anledning men jag har inte gjort det dem skriver)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen utom typ concept som ligger nere under utveckling nu

Utveckla gärna varför du ska bli WL

MVH Dansken

WL-Ansvarig på Multistaden
(discord) Dansken#2088

Öppen PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka