Accepterad Theo Vjay | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo Vjay

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198327533497/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Samuelsson

Vad är ditt discord namn? TheoVjay#3057

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 1986

Berätta om din karaktär. Jag är en 35 årig kille, uppvuxen som ensambarn i en fattig familj i en trailerpark i Sandy shores. Hela mitt liv hittills har gått ut på att hjälpa mina föräldrar, då de båda varit sjuka och inte kunnat arbeta. Tyvärr omkom dock mina föräldrar i en tragisk gasolexplosion pga en gasläcka för 6 månader sedan, där hela trailern sprängdes i luften. I samma veva blev jag av med mitt arbete som sophämtare pga nedskärningar, så jag hade verkligen ingenting kvar. Jag har ensam sökt mig till stan för att hitta mig själv och skapa mig själv bättre förutsättningar, då jag drömmer om en bra karriär och ett liv med schysst villa och fina bilar. Jag älskar stranden, att festa loss ibland och att hänga på platser där det är bilträffar. Träffa nya människor är alltid kul!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det är jättekul att äntligen ha hittat en svensk server som känns seriös och rolig. Folk är schyssta mot varandra och hjälper gärna till, precis som jag själv. Jag vill vara en medborgare som kan ge tillbaka lika mycket som jag får. Jag kommer att bidra med att vara ett föredöme för att Unive ska kunna drivas som en seriös server, och jag hoppas att så småningom kunna arbeta som en god medborgare där jag bidrar med något viktigt i staden för att den ska fungera.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Framförallt att människorna är så himla schyssta, men också att den är svensk. Jag ser stor potential i Unive och hoppas att den utvecklas mer och mer.

Hur hittade du Unive? Den dök upp som "trending" på GTAFiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en medborgare som utför ett arbete som får servern att kännas äkta. Jag vill själv känna 100% realism, därför vill jag också ge det tillbaka. Jag vill inte bara roama omkring, även om det också är kul ibland.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? 100% realism, jag vill få det att kännas äkta. Mitt mål är samma som för mitt rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte på andra servrar längre sedan jag hittade den här. Vill bara spela på en, annars har man inte tid.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top