Nekad theo svensson | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo svensson

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Svensson

Vad är ditt discord namn? theo svanslös#0477

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kristofer Liljeberg jobbar för tillfället som byggare där jag samarbetar med kollegor, min karaktär är 33 år och är en glad och trevlig person, kan trafikregler bra då jag haft irl körkort ett tag. Min karaktär vill bli polis eller typ vakt då det är den riktningen jag går irl. han gillar bilar och umgås med massa folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag själv håller på o bli väktare vilket gör så jag har koll på lagar vilket ger en fördel i detta spel. har bra dator och mycket tid alla dagar i veckan, på vecko kvällar har jag tid att spela och särskilt på helger då jag gillar att spela sent som nu när jag är ledig så blir de ofta till kl 5 på morgonen :) de tror jag är bra för servern då jag ofta kommer vara aktiv. Jag har spelat five m i några år fram och tillbaka men nu vill jag bli lite mer seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska tänka på hur man hade gjort irl och spela så de blir kul för alla och inte för att själv vinna.

Hur hittade du Unive? mycket igenom twitch men även genom en nära kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka