Inaktuell theo nya | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ISSE.9.

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Ditt discordnamn: theoo122122

Ange ditt födelsedatum 8 December 2008

Varför ska just du bli staff? Hej jag vill bli staff för att jag känner att jag gör någon skillnad. har rpat ett tag ny och vill ta ett steg upp i branchen och känner att staff hade passat mig,eftersom jag inte tycker rp är så kul så hade varit skönare att få bort problemspelare och även få specca alla andra som gör by the rules så att säga.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att rpn inte är så bra ibland och då vill jag gärna hjälpa till. ser att de är rätt så mycker fear rp och andra stora regelbrott som våra kära spelare bryter ibland och de vill jag sätta stopp för. vill även sätta stopp för de äckliga fuskare och problemspelare som vi tyvärr har på servern. de är väl mest med krim rpn som det är lite brist på just nu. sen kan medlemmar och icke medlemmar också göra fel.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker att vi i staff teamet ska bygga upp en plan eller nått annat för att stoppa de dåliga som händer på unive. vi ska även sammarbeta för med flera ögon,öron och hjärnor så kan vi sätta stopp för de dåliga hära.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig så är staff abuse de värsta som finns för mig. har alltid hatat de och jag kommer göra by the rules. att man agerar profeesionellt kan vara om man vill banna någon så ska man helst snacka med den personen eller banna om de nu gör helt fel. och då behöve rman klipp och annat. de är även viktigt att de på vår server får den hjälp de behöver för de har inte lika stor makt och perms för att göra de som vi gör

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? gör it så mycket iarel och kan spela mycket på sommaren tränar docxk ilband men de är de minsta problemet. rpar knappt för vill lägga tid på staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? 2år typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? har massa tidigar erfarenhter har varit staff hära förut och på andra serverar men d ehar ingen betydelse för unive är inte som någon annan server. kan alla perms som man behöver veta och allt man behöver veta som staff. har även en bra struktur och är bra med att träffa och lära känna nytt folk (staff,medlemmar). kan även vara hård om de behövs är inte rädd att skrika på någon om de behövs är även snäll.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka