Nekad Theo | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198285476701/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Svensson

Vad är ditt discord namn? TheoS#3473

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2027

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Patrik Sjögren och är 37 år, Patrik Sjögren är en mycket ödmjuk och trevlig person som gillar att skojar runder. Patrik Sjögren är även en fotbolls legend som har spelat fotboll genom sina år. Patrik Sjögren har spelat i Malmö FF men inte direkt i A-laget. Patrik Sjögren gillar nu för tiden att åka runder i sin bil och bara snacka med gamla kompisar. Sen får vi ser mer vad som händer i staden med Patrik Sjögren.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag tycker själv att min RP ligger på ganska hög nivå och jag kan också bjuda på några roliga och spännande scenarion. Jag kommer även tillbringa mycket tid till denna servern och jag kommer vara väldigt aktiv. Jag har också mycket erfarenhet med RP jag har varit whitelistad på många server som ex: Multistaden och även några engelska server som jag inte kom ihåg namnet på tyvärr, men kan alla regler och sådant nästan helt utantill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är ute efter seriös RP och har hört av många att detta är en server som kan ge det till mig, har också hört att det är många spelare och rolig RP.

Hur hittade du Unive? Jag har hört av kompisar att denna servern är väldigt populär har även kollat lite på folk som är live på twitch på denna server och då ser denna servern bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma till roliga scenarion kanske även lära känna några och att helt enkelt bara har så roligt som det går.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna nya kompisar som man kan snacka med och även va med i roliga scenarion och få ett gott skratt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det var ett tag sedan som jag spelade FiveM men saknar denna tiden och vill komma tillbaks till denna tiden.

Tillbaka