Nekad Theo man | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo man

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099961646/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Theo man#9758

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär har haft en jobbig barndom och hans pappa var fattig och lämna han på gatan till nån plocka upp honom men ingen hitta honom då börja han me gangster livet och börja tjäna pengar via de han har en nära kompis som enligt han e hans bror, min karaktär har också ADHD så han blir arg enkelt , han har mycket intresse i och köra bilar och väldigt snabba bilar gillar han extra mycket, min karaktär är 21 år gammal har vart gangster i 10 år så han vet hur livet går till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom detta är Sveriges bästa och seriösaste server och jag tycker jag är en seriös rollspelare så tycker jag unive passar mig , så vill jätte gärna att all rollspel ska bli mer och mer på unive och flera seriösa spelare och enligt mig så tycker jag att jag är en seriös rollspelare. Och så kommer jag bidra med en bra stämning och göra så att andra har roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt mycket på twitch när andra kör unive och jag tycker det ser roligt ut. Och för att unive är en seriös server och ingen lal så tycker jag det är extra bra för att alla tar det seriöst som man ska göra på en RP server. Jag själv är en seriös person som tar det på allvar. Enkelt sagt så gillar jag seriösa servrar och jag tycker unive är den mest seriösaste server jag sätt och det är därför jag är så intresserad i unive.

Hur hittade du Unive? Via twitch och andra polare som spelar på unive och massa som har rekommenderat er för att det är en seriös server och dom vet att jag gillar seriösa servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på rollspel ha roligt, tycker också de roligt och spännande mad rollspel speciellt när unive är så bra rollspel så lär jag mig mer av folk som redan har vart med sen start och är bra och jag vet att folk är bra i unive och de är inte så lång trollers vilket gör att jag kan lära mig mer om rollspel av dom som e bättre än mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är bli bättre på rollspel genom att se hur andra folk gör på unive har ju sätt på lång streamers att de är seriösa spelare och de finns ju också trollers men typ 75% är ju spelare som tar rollspelet seriöst vilket betyder att jag kan lära mig av folk som e lite bättre eller mycket bättre. Och så vill jag bidra med en mycket bra stämning i rollspelandet, och att bli bättre på att ta visa senarion på bättre sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte någon annan server just nu för att jag hittar inte någon bra seriös server men jag vet att unive är det och det är därför jag söker efter att bli medborgare i unive. Och jag är inne så mycket jag kan i veckan.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka