Antagen Theo?Lamall | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo?Lamall

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleks

Ditt discordnamn: kyoda1992

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Är aktiv väldigt mycket både på morgonen och på nätterna, har bra koll på reglerna och är lugn och trevlig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker själva rp på servern är ganska dålg, jag har varit med om när folk lallar sönder och bryter mot reglerna ofta. Och på discord servern ser jag att folk i support väntar länge tills någon tar anvsar för det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Mer aktivitet, särsilt på nätterna där flesta lallar och byter mot regler för de tror inga staff är aktiva då, och ha mer koll på support i discord så att ingen måste vänta så länge.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När man är i staff rollen ska man va lugn, trevlig mot alla och absolut inte lalla runt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kan balansera tid mellan privat liv och spelet. Mellan Rp och staff arbete kommer jag prioritera staff arbete för har redan kört Rp länge nog på unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 5 Februari 2022. Så cirka 3 och halvt år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men är redo att lära mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo för allt som skulle behöva hjälp med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka