Nekad Theo?Lamall | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo?Lamall

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleks

Vad heter du på discord? Kyoda1992

Vad är ditt Hex:ID 11000010cd2aa15

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag drar till skolan kl 7 20, slutar 15 30 varje dag och då efter skolan brukar jag ba spela tills typ 23-01 men om jag måste plugga då spelar jag bara till 22. Men på helgerna drar jag och kör lite fotboll med några som jag känner och efter det kommer jag hem runt 16.30 och brukar spela tills typ 00-03. På loven kör jag från typ 14.00 tills typ 06.00 men ibland är jag ute me vänner och kör runt i stan och kommer hem på kvällen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i ungefär 3 år nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej infoga en bild men blev bannad 10 gånger. Blev bannad så många gånger pga då var jag ny på fivem och var dum. Kan visa screen shoten på pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till att alla följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Dem här åren jag körde på unive har jag varit med om lall hela tiden och ingen som tog reglerna seriöst och det blev bara tråkigt att köra och jag kunde inte göra något åt det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex om du använder perms för att revva sig själv eller sina polare i en skottlösning eller typ man dog pga man gjorde en dum grej. Eller om du bannar folk för ingen anledning, använde toggleid i en scenario för att veta vart folk är.

Nekad.

Anledning: Utveckla "Förklara vad för uppgift en servervakt har." samt övriga frågor lite mer.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka