Nekad Theo Johansson | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128272341/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Johansson

Vad är ditt discord namn? Theo den lilla katten#1111

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tor Svensson. 22 år gammal, född i London. När han var 5 Lämnade hans farsa han o hans mamma,. Han ville först bli en polis så han jobbade mycket bra i skolan tills han kom till årskurs 8. Han började hänga mer med andra små kriminella som sålde droger osv, Han började senare sälja droger för att han behövde pengar så han kunde köpa medicin åt hans sjuka morsa. Han slutade skolan tillslut då han hade bestämt sig för att gå den kriminella vägen. Han kom sedan in i hans första små kriminellt gäng och sedan lämnade de gänget pga hans bror blev skjuten o ligger i koma nu. Nu är han på nya resor o försöker hitta en ny levestill.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är bra på att rpa och bli bättre på rpa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha bra rp och ha roligt så man kan göra en persons dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Sorry jag kan inte det men om någon kan vara snäll och prata med mig om det.

Hur hittade du Unive? av en kille på yt. som är Philip på yt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka