Nekad Theo Francesco | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo Francesco

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Theo Francesco

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Alesandrini Pellegrini och är 18 år gammal. Min bakgrund är en blandning av italienska och svenska kulturer, vilket har format mig på många sätt. Att ha den mångfalden har gett mig en unik syn på världen och en stark koppling till både Italien och Sverige.

Jag känner mig ofta passionerad och energisk. Livet är för kort för att inte leva det till fullo, och jag strävar alltid efter att uppleva nya saker och utmana mig själv. När det kommer till mina intressen så är fotboll en stor del av mitt liv. Att spela på planen eller titta på matcher ger mig en otrolig glädje och en känsla av gemenskap.

Utöver fotboll så har jag också ett stort intresse för mode och kläder. Att följa de senaste trenderna och experimentera med min stil är något jag verkligen njuter av. Och mat, åh maten! Jag älskar att utforska olika kök och smaker, men inget slår den genuina italienska pastan för mig. Att sitta ner vid middagsbordet med familj och vänner, njuta av en god måltid, är en av de bästa stunderna i mitt liv.

Så ja, det är jag – Alesandrini Pellegrini, en ung man med en passion för fotboll, mode och mat, och en ständig vilja att utforska världen omkring mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en spännande och dynamisk karaktär till serverns rollspel (RP). Med min bakgrund som en blandning av italienska och svenska kulturer kan jag ge en intressant dimension till interaktionerna och berättelserna på servern. Mitt intresse för fotboll kan skapa möjligheter för olika typer av RP, såsom att delta i fotbollsmatcher eller vara en del av ett lag. Dessutom kan min passion för mode och mat öppna upp för RP-scenarier som inkluderar modevisningar, restaurangbesök eller matlagningsaktiviteter. Jag kan också bidra med karaktärsutveckling och intressanta relationer med andra karaktärer på servern, vilket kan berika RP-upplevelsen för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig skulle att spela för motpartens vinst innebära att jag agerar på ett sätt som gynnar den andra sidan eller en annan karaktär, istället för att bara följa mina egna intressen eller mål. Det skulle kunna innebära att jag medvetet väljer att stödja motståndarlaget i en fotbollsmatch för att utmana mig själv eller för att hjälpa en vän på det andra laget att lyckas. Genom att spela för motpartens vinst skulle jag kunna delta i spännande berättelser och skapa en mer nyanserad och dynamisk rollspelsupplevelse för alla involverade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempel är att när du ska skicka in en anmälan är de obligatoriskt att du bifogar någon form av bevis och När du ska skicka in din Ban Överklagan MÅSTE du bifoga en bild på ditt ban meddelande som visas när du försöker ansluta till servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en djup förståelse och passion för fotboll, inte bara som en sport utan som en livsstil. Att spela fotboll ger mig en känsla av frihet och glädje som få andra aktiviteter kan matcha. För mig är det inte bara en hobby, det är en del av mitt jag, något som formar mina dagar och mitt sätt att se världen. Utöver fotboll har jag alltid haft ett öga för stil och mode. Jag älskar att utforska olika klädstilar och trender, och jag ser kläder som ett uttryck för min personlighet och mina intressen. Att följa de senaste modetrenderna och att experimentera med min egen stil är något jag verkligen njuter av. Mat är också en stor passion för mig. Som en blandning av italienska och svenska kulturer har jag haft förmånen att växa upp med en rik variation av smaker och rätter. Att dela en måltid med nära och kära är något som jag värdesätter högt och som jag anser vara en viktig del av livets glädje. Sammanfattningsvis är jag en ung man som drivs av passion och entusiasm för livet. Med mina intressen för fotboll, mode och mat tror jag att jag kan bidra till och berika rollspelsupplevelsen på servern på många olika sätt. Jag ser fram emot möjligheten att vara en del av gemenskapen och att skapa spännande berättelser tillsammans med andra spelare.

Nekad, använt sig av AI! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka