Accepterad theo claesson | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo claesson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Théo Claesson

Vad heter du på discord? theoclaesson (FRITZ)

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är några timmar av dagen beroende på jobb med mera. Både natt och dag
Det brukar mest vara mellan 16:00 till 00:00 på vardagar.
på Helger kör jag hela dagarna så mycket jag kan och orkar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år har jag varit medlem på unive. Har aldrig blivit av med den.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger på 2 år. Kan inte lägga in bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften en servervakt har är att passivt kunna underlätta för serven och staffs genom att kunna ge tips banna och hjälpa folk på serven. Servervakter ska vara förebilder för folk på serven och visa framfötterna hur man ska rpa på bästa sätt. De ska även inte hjälpa folk när de gör fel och förklara varför de gör fel och inte bara springa o banna. Det är bättre att kicka de som gör fel med en bra andleding istället för att banna utan en bra andledning.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag har varit på denna serven väldigt länge och varit servakt flera gånger. Jag har väll koll på reglerna och vad som gäller både inom krimenella rp och vanlig rp. Jag är väldigt lojal till Unive har aldrig bytt server på dessa åren jag har även donerat flera gånger. Jag vill utveckla serven serven till det bättre och mitt mål är att bli helper.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servakt kan man abusea genom att reva sig själv och andra men kan även använda toggle id i scenario detta är absolut förbjudet. Om man ska ressa någon annan ska de vissa klipp om du skulle vara osäker på grund av att folk kan ljuga för att få ress och andra fördelar. Även att kicka/ banna folk i scenario bara för att få fördelar är absolut förbjudet.
Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka