Accepterad TheMuffin | Medlem ansökning [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheMuffin

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Strömblad

Vad är ditt discord namn? Dr Muffin#5435

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. Mohamed Raver Var född i Burundi 1991 den 13 april men dem flytta till Sverige efter dem fick Mohamed. Mohamed raver är född i en fattig stad i Burundi. Om man hade något värdefullt så behövde man gömma det på ett bra ställe. Men Mohamed raver hade en svår uppväxt med sina föräldrar han fick nästan aldrig träffa sina föräldrar för dem dog i en bil olycka när han var lite så han kom till ett foster hem där han träffa några kompisar men huset börja brinna så dem alla sprang ut men Mohamed hitta ingen väg ut bara en det var fönstret han klättra ut ur fönstret och börja springa tills han kom till en liten stad som hete Unive han hitta en bro som han kröp under och börja sova dagen efter gick han till torget och bedde för pengar han fick några slantar när dagen var slut så han gick och köpte en triss, det stod att han hade vunnit 1 miljon han köpte en mobil för liten del av pengarna och köpte ett gammalt hus för runt 700 tusen. 8 år senare så hitta Mohamed en fru och ett bra jobb han fick ett fint barn som heter Tanesha Raver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och roliga scenarion där alla parter har en kul stund. Jag kan rp;a utvecklat och bra. Jag kommer improvisera i rp:n och massa mera för att göra denna serverns rp bra. Rp:n å sido så kommer jag att vara med på servermöten och ge med ideer och skicka in förslag till server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär tex, att jag inte bara ska köra iväg från polisen när de stoppar mig bara för att det blir sämre för mitt RP, eftersom att det skulle göra det tråkigare för motpartens scenario.

Hur hittade du Unive? Vänner visade mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka