Accepterad TheMuffin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheMuffin

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? _salakis_

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2009

Berätta om din karaktär. Kalle Pettersson föddes på en bondgård ute på landet. De var inte speciellt rika och de pengar de hade söp föräldrarna upp. Han led ofta av våld från sin far. När han blev 14 år blev det riktigt illa; hans far hade slagit honom så hårt att han svimmade. De tog honom till sjukhuset där det konstaterades att han hade fått en hjärnskakning. Sjukhuset gjorde också en orosanmälan om hans föräldrar. Socialtjänsten förde ärendet vidare till domstolen, där det beslutades att Kalle skulle få bo i ett familjehem.

När Kalle blev 18 år började han arbeta på McDonald's och lyckades då flytta hemifrån. Han arbetade flitigt, men en dag tappade han all friteringsolja på chefen, vilket ledde till att han fick sparken och en polisanmälan. Han dömdes skyldig men hade tur och fick bara stora böter, och mirakulöst nog fick inte chefen några större brännskador. Sedan dess har han inte lyckats få något arbete och är nu hemlös. Men han tror att han kan göra en karriär som gambler.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer ge seriös rp, jag kommer också meddela staff ifall jag skulle hitta någon som rpa dåligt och inte sköter sig.
Jag tycker det är viktiktg att alla sköter rpn på server eftersom det är grunden av servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parterna ska ha roligt, det handlar liksom inte om att du ska vinna hela tiden. Om man följer det så tror jag unive blir en rolig server att rpa på.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna här är några exempel. 1: vdm står för vehicle Death matchs. Det betyder att man inte får använda sin bil som ett vapen. copbait är när man försöker få polisen att jaga en. Detta kan vara burnouts vid polisen kör alldelse för snabbt vid polisen med flit. Fear rp är att du måste värna om ditt liv. Du kan liksom inte bara springa ifrån ett situation där en person riktar vapen emot en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja ja har många år erfarenhet av Rollspel. Vilket till och med sträcker sig utanför FiveM. Jag är väldigt passionerad i rollspel värden.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem på den här server flera gånger.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka