Accepterad Theman12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theman12

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218017601/

Ditt Hex-ID: 11000014af7c541

Vad är din discord tagg? Akam-P

Vem var det som bannade dig? Akam-P

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: aaaaaaaa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag prata halv ooc ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o några polare var inne på servern sen bestämde vi oss att åka till gambino så vi är där utanför en liten stund kanske 10 min sen åker vi in i deras gäng hus sen ser jag en stor hög med folk. Sen hör jag lexty prata o då sa jag tjena Unive jonas hur mår du, Sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår helt varför dom banna mig men fattar inte hur det kan vara P-ban. Asså det var inte värsta grejen jag hade kunnat brösta typ 1 veckas ban om inte lite mer. O jag förstår att jag har gjort fel och det ska aldrig hända igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad förut på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort så som jag gjorde/Inte pratat halv ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 110% det var skit dumt o kommer aldrig göra om det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Placerar som Eskalation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka