TheLord123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas
Vad heter du i verkligheten? Tobias
Vad är ditt användarnamn på discord? thelord123
Ange ditt födelsedatum: 26 April 2007
När fick du medlemskap på Unive? Fick medlem igår efter testmedlem
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja de har jag har varit inom ledande roll som chef innan jag har sett till så att alla anställda mår bra på arbetsplatsen samt att jag har fixat många utbildningar
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner inom detta jobb är att få så många anställda som möjligt samt att jag kommer se till så att mina anställda får så bra utbildningar så dom kan göra sitt jobb så bra som möjligt
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv mellan 2-5 timmar per dag
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Tobias
Vad är ditt användarnamn på discord? thelord123
Ange ditt födelsedatum: 26 April 2007
När fick du medlemskap på Unive? Fick medlem igår efter testmedlem
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja de har jag har varit inom ledande roll som chef innan jag har sett till så att alla anställda mår bra på arbetsplatsen samt att jag har fixat många utbildningar
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner inom detta jobb är att få så många anställda som möjligt samt att jag kommer se till så att mina anställda får så bra utbildningar så dom kan göra sitt jobb så bra som möjligt
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara aktiv mellan 2-5 timmar per dag
Har du läst våra grundregler? Ja