Antagen ThelaughingDuck1 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampusg

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Grön

Vad heter du på discord? Thelaughingduck1

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016e7ef4c1

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag är aktiv ungefär 5-6 timmar per dag men på helger kommer det att bli mycket mer då jag inte ska gå till skolan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 25:e maj isch

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/l9ldMuEle-TqiCxjU?invite=cr-MSxWMHYsMzM4OTkxOTA1&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på servern medans man rpar, man kan ej gå i noclip eller specca utan man kan bara rpa som valigt sen så om man ser något så kickar/bannar/sv bannar man spelaren, t.ex så om man ser en person göra ett regelbrott när man rpar så tar man åtgärder på spelaren.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bidra med något till servern då jag känner att jag vill hjälpa servern till att nå en ny nivå inom rpn. Jag hjälper gärna till om någon frågar och jag har märkt att denna server behöver verkligen få bort dem som inte är ute efter att rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Det innebär att man missbrukar sina förmågor på helt fel sätt. som servervakt kan det vara att man blir betald till att exempel banna en spelare som inte har gjort något fel alls. Inom yrke kan det också vara att man till exempel tar ut rep kit till sig själv och stashar någonstans.

Abuse: Det innebär att man utnyttjar sina förmågor till helt fel saker som kan förstöra rpn. Det kan vara att man till exempel bannar en polis som påbörjar ett efterföljande på en. Så då utnyttjar man sin förmåga att banna folk för att undankomma tråkiga scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka