Inaktuell TheEpicSampe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheEpicSampe

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? Kebab#6136

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till MA är att jag tycker om att hjälpa folk och jag tycker om att prata med folk. Jag är social och har lätt att prata med folk. Jag vill hjälpa till på servern med folks rp och jag vill hjälpa folk som vill bli medlem att bli det. Jag kommer att vara aktiv med att läsa folks ansökningar samt att jag kommer att ta mycket intervjuer. Jag har lätt att prata med folk och jag kan hantera stress samt att jag har erfarenheter från andra servrar som jag varit staff samt MA på.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är mycket stresstålig samt att jag tycker om att prata med folk. Jag kommer att ha mycket tid att spendera på att ta intervjuer samt läsa ansökningar. Jag kan vara aktiv på både discord och ingame ofta. Jag har inte så mycket att göra på helgerna så att då brukar jag oftast sitta inne vid datorn och spela och snacka med polare på dc.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig, ha en lugn ton och man ska ha respekt för alla människor och ha en trevlig ton under alla intervjuer man tar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra det mer intressant för nya genom att tipsa dem på lite olika sociala rp scenarion man kan göra. Exempelvis anordna carmeets.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de ska ha seriös, social och rolig rp. Även att de ska utgå från sunt förnuft. De ska ha trevlig ton och vara respektfull mot staffs och även andra medlemmar. De ska även se till att följa reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ta många intervjuer genom att jag har lätt att prata med folk samt att jag skulle läsa många ansökningar. Jag tycker att alla människor förtjänar en chans att bli bra rollspelare.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är inne på datorn i princip varje dag och då sitter jag oftast i discord. Men skulle säga Vardagar: 17:30 - 23:00, Helger 12:30 - 00:00, Lov: 13:00 - 02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka