Nekad Theduc_k | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theduc_k

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
36
Ditt discord namn: Theduc_k

Ditt Hex-ID: steam:110000144a800a2

Vad för typ av beslut gäller det? Krim Varning 3 & Indragen Krim.

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213 & Coldfatih

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej, okej låt mig formellera mig rätt denna gång. Jag förstår att beslutet togs för att jag bröt Fear RP. När vapen riktades mig mot tog det för lång tid innan jag hoppade ur bilen och jag visade inte tillräckligt rädsla i situationen igenom att jag ej hoppade ut direkt. Med tanke på mina tidigare varningar valde ni att ge en krim varning 3 och dra min Krim roll, vilket är försåtligt vill. Dock tror jag individuellt att det ej skulle påverkat så mkt dessa sekunder därför är ända anledningen egentligen till att jag ville beslut överklaga samt at man kanske möjligen kan ompröva beslutet men självklart ser jag det ifrån ert perspektiv med. Vill även notera att kl var halv 5 på morgonen och man var väldigt trött, jag säger ej detta som en bortförklaring men mer än förklaring / en faktor till att det kanske nu blev som det blev.

Hur är beslutet felaktigt? Jag säger inte att jag inte gjorde fel, för det gjorde jag. Jag borde ha hoppat ur bilen snabbare när Kartellen riktade vapen mot oss. Anledningen till att jag överklagar är att det handlade om 30 sekunder. Jag förstår att även dessa sekunder kan räknas som Fear RP, men jag upplever själv att dessa 30 sek inte skulle förändrads hur scenariot slutade. Jag rollspelade på att jag var chockad och inte direkt förstod situationen eller varför dessa riktade vapen mot mig. Därför jag ej hoppade ut direkt. När de sa vilka de var hoppade jag också ur bilen kort därefter. Jag vet att detta inte rättfärdigar mitt agerande och att jag borde ha agerat snabbare o ba hoppat ut. Jag respekterar beslutet som togs, men vill ändå be om att krim varningen kan ses över och eventuellt omprövas av er när ni hört det ifrån min sida lite djupare :))

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns ej. Möjligen hos följande staffs: Berra1213 & Coldfatih

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka