Accepterad Theddycool | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benji-

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theddy

Vad är ditt discord namn? theddycool#8184

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: benji kani han är 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig adhd kriminel

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: benji kani har varit i många städer runt om i landet och andra länder han har haft det bra i uppväxten men efter ett tag så träffade han folk som var kriminela och frågade han om han ville göra pengar och benji sa ja så han började sälja knark för dom och sen en gång när han var och säljde så kom det folk och skött mot han men han hade ju inget vapen så han sprang allt va han kunde in i en gränd och sprang till huset och sa vad som hade hänt och dom sa ta den här och gav han en glock19 med 18 skott i maget så det går en liten stund och han fortsätter sälja sen kom dom igen och skött mot benji benji skjuter tillbaka och träffar en av dom och sen springer han till en bil och kör där ifrån och sen så sa han till dom att han ville testa råna så han rånade en butik och sen satte han sig i en källare och dom kom ner med mat och vatten sen så gick han ut efter 3 månader och gjorde ett sista bankrån innan han flydde landet och nu e han här han har varit här rätt länge fått vänner är med i gäng och kommer göra väldigt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra många roliga rp senarion och ha långa senarion mest om kriminalitet och rån men ochså annat jag vill visa andra att man kan göra rolig rp med krim och inte bara skjuta och skjuta och skjuta

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man behöver tänka att man inte måste vinna senarion hela tiden man kan låta den andra parten ochså vinna txmpl när polisen sätter ut spikmatta du kör över den då ska du stanna och börja springa

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag fick fear rp och de va rätt länge sedan men ja jag har lärt mig av den som fan de va när jag var i en bil och folk hoppade ut och riktade och jagh satt kvar i bilen för att rpa på skador för att vi hade krockat men jag rpade för länge så dom stog och riktade på mig länge så ja när dom riktar så ska man hoppa ut direkt och säga aj aj aj istället

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är när man använder bil som vapen rdm när man dödar utan andledning cop bait när man försöker få polisens uppmäksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag har nog berättat allt tror jag

Tillbaka