Accepterad Theddycool | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benji-

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353900793/

Ditt Hex-ID: hex:1100001177664f9

Vad är din discord tagg? pingu._noot_noot #8184

Vem var det som bannade dig? crackie

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-25 144047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet värför dom bannade mig och jag vet att de är mitt fel jag hade en keybind på något rasistigt och det var längggee sen jag gjorde de så jag glömde bort att jag hade den och så råkade jag trycka på knappen när jag skrev ner mitt telefon nummer i ooc för någon ville ha de tydligen och då kom de upp och jag vet att de e jag som ska hålla koll på sånt skjälv och jag har tagit bort alla keybinds och sorry för de jag gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på plocket och sen kommer nån fram som jag känner och sa att han vill ha mitt nummer men han hade ingen telefon så jag skulle skriva ner det och då kom det där upp och jag trodde typ att de var en modare först men sen såå testade jag trycka samma knappar igen för jag hade ett klipp på det innan och det kom upp igen och jag fick panic och tog bort alla keybinds och allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig de var mitt fel att jag hade såna där keybinds och jag vet att det är mitt ansvar jag har tagit bort allt nu hoppas jag får en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fear rp och ja jag har lärt mig av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte haft såna keybinds

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka