Accepterad thed | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thed

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Thed Lusth

Vad är ditt discord namn? Lusthen.

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Larsson, han är 26 år gammal och uppvuxen i en liten by utanför Hudiksvall, Gävleborg.

Han är en glad person, som oftast vill alla väl, men som med alla andra så behandlar han folk med respekt så länge dessa personer behandlar Sebastian med samma respekt,
som sagt, han följer det gamla ordspråket ''behandla andra som du själv vill bli behandlad''.

Han är väldigt intresserad av historia, speciellt gamla svenska kungar och det mesta när det gäller Sveriges stormaktstid.
Sebastian har även ett brinnande intresse för både jakt och fiske, speciellt småviltsjakt med hans Basset Favoue de bretange Astrid.

På sin fritid är han ofta iväg och jagar under jaktsäsongen eller så fiskar han på somrarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Då jag rollspelat under en längre tid, anser jag att med mitt rollspelande kan jag bidra med ett roliga, utdragna scenarion som följer serverns regler och är roliga för alla medverkande parter.

Jag kommer göra det bästa jag kan för att medföra ett rollspelande som följer Unives regler, och kommer att försöka se till att de jag rollspelar med följer reglerna för att alla ska få en sån rolig tid under rollspelandet som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i ett scenario som till exempel ett tillslag där polisen gör ett tillslag mot ett gäng, så behöver inte gänget använda all sin kraft för att mörda poliserna utan de kan försöka springa ifrån, men kanske blir gripna så poliserna får ett lyckat tillslag.
Vissa kan tycka det är tråkigt att förlora ett scenario men man måste tänka på att rollspelandet bara blir så kul som man gör det, spelar man bara för egen vinning förstör man för resterande parterna i RPn.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna. Några exempel kommer här - ''RDM'' - random death match, det innebär att man dödar eller skadar någon utan bakomliggande anledning. ''NLR'' New Life Rule, det innebär att man efter ett scenario där ens karaktär dött, så får man inte komma ihåg vem som dödade karaktären. ''Metagaming'' innebär att man tar saker från discord, livestreams, eller liknande och använder det för egen vinning inom rollspelandet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat sedan flertalet år tillbaka och anser att min erfarenhet inom rollspelandet är hög.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Möjligtvis tillägga att jag under min tid i rollspelandet lärt mig väldigt mycket om de flesta sidor av RPn, rollspelat som de mesta som erbjuds så som polis, sjukvårdare, mekaniker, taxi, kriminell, fiskare, jägare etc.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka