Nekad thed | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thed

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
16
Användarnamn: thed

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Thed

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 315- 320 tror jag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på mekonomen då jag vill hjälpa till att hålla reda på allt samt att jag är intresserad av bilar. Har sett att mekonomen får mycket klagomål på sistone så kommer se till att fixa det och de till att dom som jobbar hos mig kommer att göra deras jobb och att åka på larm. Jag vill se till att mekonomen är en trevlig och bra arbetsplats som ser till att folk får den hjälp dom behöver med deras bilar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat inom mekonomen innan och varit mekaniker i andra städer tidigare, så har ganska mycket erfarenhet inom jobbet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en glad kille som heter Bosse Eriksson och är 25 år gammal, han har ett brinnande intresse för sportbilar och för gamla jänkare och volvos. Han är alltid trevlig mot medarbetare och kunder samt att han alltid vill det bästa för staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Sett många som skriver att dem på mekonomen inte kommer på larm, det är dom ”klagomålen” jag syftar på
jag skulle nog kunna vara en av dom jag har nästan alltid en bil som ä trasig och de brukar vara typ 5 mekonomen inne och ingen kommer de ä så jävla bullshit jag börjar bli trött

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka