Nekad thed | Chef-jobb ansökan [Ragus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thed

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
16
Användarnamn: thed

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Thed

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 620

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef då jag tycker det är väldigt kul att styra upp små ''event'' som man kan göra på klubbar, sen så skulle jag vilja bli chef då jag är en engagerad och trevlig person som skulle vilja driva The Palace och se till att det blev ett aktivt företag som höll många fester och liknande. jag skulle se till att The Palace skulle vara ett ställe som folk kom till för att festa och ha det roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har lite erfarenheter när det gäller att vara chef. vet hur man har en bra ton och hur man ser till att företaget är aktivt och går bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lars Eriksson, en 35 åring som älskar att åka motorcykel och att ha kul och träffa vänner. Han är alltid engagerad i det han gör och är nästan alltid glad. Han har tidigare jobbat som polis men kände att han ville jobba som något annat. Så därför vill han nu vara en klubbägare som bygger upp en stor klubb som tillslut kommer att bli riktigt känd i staden och som folk alltid kommer ha kul på. Han hade en bror, som tyvärr gick bort i en skottlossning utanför hans villa. Och hans bror har tidigare varit chef över autoexperten och då blev Lars biträdande där vilket gjorde att Lars har mycket erfarenheter inom chefs jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag så ofta jag kan, kommer vara väldigt aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka