thed | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thed

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
16
Användarnamn: thed

Vad är ditt namn i verkligheten? Thed

Vad heter du på discord? Thed#8908

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela de flesta helgerna beroende på om jag är borta eller inte, annars är det före och efter mina träningar, så runt 15-16 och sedan 18-22:30 och vissa dagar längre och andra dagar kanske lite kortare, men är så aktiv som det är möjligt att vara

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blev staff så skulle jag se till att hålla Mutistaden bra och seriös när det gäller RP, samt att jag skulle se till att regler följs och att servern är en trevlig plats att vara på. Sedan så skulle jag åxå se till att alla har det kul här på multistaden. Jag skulle åxå se till att ge alla den hjälp dom behöver med det jag kan hjälpa dom med.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att hålla koll så att reglerna följs och att hjälpa till att RP nivån hålls bra och att folk som inte sköter sig får det straff dom förtjänar. Samt att jag skulle bidra med en rolig upplevelse här på Multistaden. Jag skull också bidra med en aktiv staff som kommer att hjälpa alla jag kan hjälpa och se till att alla få dem dom vill ha sagt sagt och att dom får den hjälp dem behöver.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja, jag har varit kundtjänst på en server innan, och det funkade bra enligt högre makter där, men blev av med den rollen då jag blev inaktiv då jag började spela är på Multistaden, samt att jag har varit head staff på en liten mindre server och det fungerade prima

Har du några tidigare erfarenheter? ja, jag har varit staff på 2 servrar tidigare, kan ha varit 3 också men har bara ett starkt minne av 2

Vad kan du om skripts? typ inget tyvärr

Varför vill du bli staff? Jag vill hjälpa till att hålla servern bra och rolig att spela på, samt att jag vill bidra med den hjälp spelarna behöver, det enda jag vill är att Spelarnas vistelse här på multistaden ska vara rolig och bra, samt med roliga scenarion utan regelbrott. Sen så vill jag bidra med att hjälpa till och hålla koll så att alla regler följs och att dom som gjort fel får det straff dom förtjänar. Multistaden är ett sånt trevligt community som jag mer än gärna skulle vilja hjälpa till att hålla koll så att det fortsätter vara det utan massa trolls osv.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ja, självklart kommer jag att sluta på alla andra servrar för att bara fokusera på denna, det har jag redan gjort så det är enkelt.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? JA

Senast ändrad:
Bristfällig ansökan, se till att rätta till din grammatik och lägg mer fokus på detaljer.

Bristfällig ansökan, se till att rätta till din grammatik och lägg mer fokus på detaljer.
absolut, kände själv att den behövde lite ändringar och att jag säkert skrev fel på något ställe eller liknande, ska absolut titta på det senare och ändra på det jag kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka