thed | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thed

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
16
Användarnamn: thed

Vad är ditt namn i verkligheten? Thed

Vad heter du på discord? Thed#8908

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? minst 2-3 timmar per dag, är så aktiv som möjligt, och när jag inte kan vara aktiv ingame så kommer jag att vara aktiv här på forumet och på discord.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff så skulle jag försöka att ta så många reports som jag kan och jag skulle sitta i support och hjälpa dom som behöver hjälp så ofta som jag kan. Samt att jag alltid skulle vara aktiv på discord, forumet och ingame för att hjälpa till. Jag skulle alltid se till att reglerna följs och att regelbrytare får de straff som dom förtjänar

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med en aktiv och trevlig staff som skulle hjälpa dom som behöver hjälp genom att sitta i support samt att ta reports. Jag skulle alltid göra mitt bästa för att bidra med den hjälp jag kan ge, Det enda jag vill är att folk ska känna att detta är ett bra community och att dom vill stanna här, och jag skulle gärna vara en av dom som bidrog med att folk vill vara här på multistaden. Samt att jag skulle bidra med att se till att Rp:andet sköts på en bra nivå och att alla följer reglerna osv.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja det har jag, och det har fungerat bra både enligt mig, ägarna, och andra spelare på dom servrarna

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, har varit staff på ca 3-4 olika servrar tidigare och har erfarenheter inom staffarbetet, dock inte på lika stora servrar som denna.

Vad kan du om skripts? inget just nu, men lär mig gärna.

Varför vill du bli staff? Jag skulle vilja bli staff här på multistaden då jag vill hjälpa till att hålla detta community så trevligt och bra som möjligt och att få bort så många trollare, regelbrytare och otrevligt folk som bara förstör härifrån. Samt att detta staffteam är sjukt trevlig och skulle mer än gärna vara med och hjälpa till i det. Om jag blev staff så skulle jag hjälpa till att lösa det som folket behöver hjälp med. Vill bara göra allt för att hjälpa multistaden växa och fortsätta ha detta trevliga community.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan, och om det nu skulle vara så att jag gjorde det så skulle jag självklart sluta för att fokusera på multistaden.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? självklart

-rep Jätte otrevlig ingame och lallar, du snodde min bil på greenzone en gång blev jäte ledsen. :(
va? tror du tänker på helt helt fel person nu, jag tar rp jätteseriöst och har ALDRIG tagit en bil på greenzone, förlåt men du har tagit fel person

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka