Nekad thed | Ansökan till avrättning [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thed

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
16
Användarnamn: thed

Vad är ditt discord namn? Thed#8908

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Benim#9696

Av vilken anledning ska personen avrättas? Nu är det såhär, Yasin har varit med i Elnour sedan tidigare, och han har ofta ställt till med problem för oss, han leker kaxig mot mig, mot våra allianser och våran Boss, han riktar pistol mot oss och är allmänt jobbig mot oss. Så nu känner vi att det är nog. Han såg till att jag och Ahmad, en medlem i ett allierat gäng hamnade 12 mot 2 mot ett gäng vi har gängkrig i. Min karaktär fick ett skott i sig, medans Ahmad överlevde då han flydde, så han berättade allt till mig när jag kom tillbaka. Så nu känner jag en extrem vrede mot Yasin och känner att jag vill hämnas. Han är skyldig min karaktär 2 millioner. Jag vill få bort han från denna stad, enligt mig och resten av gänget och dom allierade är han en råtta. Han blev sparkad på grund av sitt beteende och alla vill ha bort han. Yasin vet väldigt mycket information om gänget och allianser, och alla vi känner oss otrygga, han har som sagt varit vice i gänget och då förstår ni nog att han har otroligt mycket information om gänghus, allierades gänghus, samt framtida planer och liknande. Så för att vara på den säkra sidan så att vi inte får mer problem med andra gäng eller polisen så vill vi ha bort han. Samt att han varit nära på att ta död på våran Boss Zaki ett X antal gånger.

Hur ska personen Avrättas? Vi ska först leta upp han med våran fyrsitsiga bil och sätter fast han i handbojor och slänger in han i bilen för att sedan ta med han till en lagerlokal nere vid hamnen där vi kommer göra ett roligt samt långdraget scenario där vi tvingar han att berätta all information han vet om vårat och våra allierades gäng. Sedan så ska vi tortera han om han ej respekterar oss eller om han ljuger om det han vet om oss. Sedan så ska vi plåga han psykiskt för att få han att förstå hur dåligt han hållit på mot gänget. Efter det när vi fått han att förstå vad han gjort så ska vi misshandla han ännu mer bara för att han ska få känna av vad för smärta han fått oss i gänget att känna. Sedan efter det så ska vi sätta ett skott i pannan på han. Efter det så ska vi ta med han i en båt som står redo vid hamnen för att sedan knyta fast stora tegelblock i han och slänga ner han i vattnet så han sjunker till botten.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Vi kommer att använda oss utav kniv, Pistol, och troligtvis en ak eller uzi.

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? mellan 4-6 personer kommer att delta och vakta portar och liknande.

Vad heter personen ingame? Yasin Byn

När ska han bli avrättad? så fort som denna ansökan blir godkänd och alla i gänget samt han är vaken i staden.

fetast +rep du kan få han har gjort massa saker sen innan i ett annat gäng

MVH DANSKEN

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka