Accepterad thed | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

thed

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
16
Användarnamn: thed

Vad är ditt namn i verkligheten? Thed Lusth

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Thed#8908

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer att titta whitelist ansökningar så ofta jag kan, Jag kommer att titta ansökningar på forumet när jag är i skolan, såfort jag kan när jag är hemma, och på mobilen när jag inte är hemma. Jag kommer att titta ansökningar så fort jag ser att en ny ansökning kommit in. Samt att jag kommer hjälpa dom som sitter i discord och väntar på muntlig ansökning. Så jag kommer att titta wl ansökningar näst intill hela dagarna.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är väldigt aktiv på discorden och tittar alltid alla chattar osv, Jag hjälper alltid om någon ny frågar en fråga som jag har möjlighet till att hjälpa personen med.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag skulle vilja bli wl ansvarig då jag vill hjälpa nya spelare att få wl så att dom har en chans att få en bättre och roligare upplevelse genom att kunna få whitelistade jobb. Samt att jag är väldigt aktiv på forumet och i discorden och kommer att titta ansökningar så fort jag har möjlighet, vilket är nästan hela dagarna för tillfället.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag skulle vilja bli whitelist ansvarig då jag är väldigt aktiv på discorden och forumet och vill hjälpa nya spelare att få tillgång till mer på servern, För rpandet blir automatiskt roligare om man har Whitelist då man har tillgång till mer. Sedan så vill jag hjälpa detta fantastiska community att växa genom att ge fler en chans att bli whitelist.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

skön grabb och han borde få den chansen för han förtjänar de:Kiss:

Godkänd.
Du har nu WL-A i forumet och discorden.
lycka till!
Låser och arkiverar.

Tillbaka