Accepterad Thecochiemen | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thecochiemen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kakor6732/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Holmström

Vad är ditt discord namn? The Cohcieman#6681

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Mohammed Abdul, Mohammed är född 2005-04-30. Mohammed kom till sverige för 4 år sedan. Han flyttade till Sverige på grund av krig i sitt hemland, så han vart tvingad att flytta. Mohammed växte upp i Afghanistan och flyttade till sverige när han var 12.

Nu är mohammed 16 år och livet börjar se ljusare ut för honom. Mohammed har jobbat hela sitt liv för att försörja sin familj, Mohammed har alltid gjort allt han kan för dom eftersom familj är viktigast för honom.

Mohammed fick sitt namn efter den islamska profeten muhammad. Hans intressen är motorcyklar och vänner men han gillar att vara syssel sätt så han jobbar även på fritiden. Mohammed har jobbat med sophämtning, bilar, städfirmor och han har även jobbat som äldreomsorg.

Mohammed bor ensam i ett hus med hans mamma, pappa och storebror. Dom bor i ett ganska sunkigt hem men det funkar för Mohammed så länge han har ett tak över huvudet, och mat. Han trivs med sin familj och han och hans storebror spenderar mycket tid med varandra. Mohammeds mamma är 40 och hans pappa är 47. Mohammeds store bror är 19.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att den här servern är skit bra och jag vill göra allt för att kunna göra den bättre, därför om jag blir whitelistad så skulle jag göra allt i min makt för att kunna göra rp upplevelsen bättre för alla. Och för att göra upplevelsen bättre för alla så skulle jag börja med att bli mer inblandad i roleplayen samt så skulle jag t.ex jobba på en bilfirma så att jag skulle kunna prata och roleplaya med många samt nya personer och hjälpa dem. Och genom detta så bidrar jag med ett bättre upplevelse för alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan bli mer angagerad i servern, samt att jag vill kunna roleplaya på bästa sätt. Jag vill även få mer personer angagerade i servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern unive genom ett par nära vänner, som spelar på denna server nästan varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli bättre så att jag kan ge och ha en bättre upplevelse, Men jag vill även kunna bli vänner med mer personer över mitt rollspel och där efter ha mer kul med personer. Jag vill också bli mer angagerad i Unive eftersom jag spelar på servern nästan varje dag med mina vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag endast på Unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top