Nekad Thebowmaster64 | Whitelist ansökning [Jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thebowmaster64

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198040405863/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Thebowmaster64#4477

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charles Becker och är född 1953 vilket gör han 67 år eftersom han fyllter år i december. Han är en gammal soldat och chef på många företag tex bennys, platinum cars inom 3 sträder, securitas inom en stad och nu vill han skapa en nattklubb med sinna polare och göra den så stor som det går. Han är en väldigt social person om har spenderat sitt liv med andra människor. Hans största hobby är bilar och motorer och han vill kunna köpa sig en klassisk bil som.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har mycket rp erfarenheter. Jag har cirka 150 timmar på FiveM och cirka 2,5k PÅ unturned(ett annat rp spel). Jag är mogen och vet hur man ska förlänga en rp scen på ett bra sätt. Jag kan även få in andra personer i en rp scen så att det inte känns som om nån inte får rpa och om jag får det jobbet jag vill ha vilket är chefsjobbet på The palace klubb så kommer jag kunna få in flera personer i ett jobb och jag kommer även att kunna få fler personer till en och samma plats.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner att det är en bra server och en server där det finns ett jobb som passar min karaktär bra. Det är en server som har mycket potential fortfarande och det vill jag vara med och hjälpa få fram.

Hur hittade du Multistaden? I menyn på fiveM. Jag och 3 kompisar har letat efter en och en med många personer inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? tt ha det roligt med andra personer som jag inte känner just nu men som jag förhoppningsvis lär känna när jag har börjat spelat med dom ett tag. Jag vill även kunna hjälpa server att nå nästa nivå. Det tror jag att jag kan hjälpa med genom att spela mycket och försöka få in nya spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja med 3 andra som alla vill vara med i min karaktärs buissnies. En heter Peter Ennis, den andra Frädrik Frimisbaucher och den sista kommer jag inte ihåg vad den heter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka