Nekad Thebowmaster64 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thebowmaster64

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198040405863/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Thebowmaster64#4477

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Becker och han är 68 år gammal. Han är en gammal militärpilot som efter sin tid i militären har drabats utav svår PTSD och ångest vilket han har levt med hela sitt liv. Detta är något som inte många utav hans vänner känner till eftersom det är något som han skäms över. Med vänner är han en väldigt social person och han vill alltid hitta något nytt äventyr att gå på. Hans största intresse är bilar. Just nu kör han en fiat 600 men han vill köpa en gammal BMW eller en gammal Volvo för att det är dom 2 bilmärkerna som han älskar mest och som han har kört i hela sitt liv. Han har 3 barn också som han har kontakt med men han kan inte träffa dom ofta eftersom dom bor på nästan andra sidan landet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en aktiv och seriös rpare. Jag har spelat på många servrar innan denna och där har jag varit chef på många ställen eftersom jag kan rpa och jag kan involvera flera personer i ett scenario. Det skulle även vara kul att bli whitlistad på den största svenska servern just nu med 1 till kompis som också söker om WL.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner att det är en bra server och en server där det finns ett jobb som passar min karaktär bra. Det är en server som har mycket potential fortfarande och det vill jag vara med och hjälpa få fram. Det är även den största med mänga personer inne hela tiden vilket gör det roligare att rpa.

Hur hittade du Multistaden? I menyn på fiveM. Jag och 3 kompisar har letat efter en och en med många personer inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rpa med andra seriösa rpare men även kunna ha kunna ha kul medans jag gör det. Jag vill även hjälpa andra att dra ut längden på ett scenario så att det inte blir ett scenario som är 1 min bara.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka