Nekad TheBoel | Ban Överklagan [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TheBoel

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
31
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093036543/

Ditt Hex-ID: 11000014384b5ff

Vad är din discord tagg? TheBoel#7367

Vem var det som bannade dig? 2 Nissepisse47 NIP

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-04 194940.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde me i chatten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va död vid torget och skrev me i chatten för att någon kunde köra mig till sjukhuset och det visste jag inte och va stressad för att någon skulle bara söka genom mig och ta mina saker men det va en dålig ide förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va inte en felaktig ban det va mitt fel och jag ångrar det

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. trycka allt f4 i ett senario,kört mot rött som en securitas vakt, och blivit bannad för ingeting

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Typ bara ligga där till någon som kan hjälpa mig istället för att skriva i chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skriva någoting i chatten när man är död.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar

Hänvisar dig till att göra en ny ban överklagan imorgon, vill se att du får lite mer betänketid så att du verkligen lär dig från vad du gjort när den är en ganska självklar sak att man inte ska använda /me på det sättet.

ok fölåt för det jag gör en ny i morgon på viktet sätt menar du med mera bätenketid

Tillbaka