Inaktuell TheBoel | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheBoel

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
31
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093036543/

Vad är din discord tagg? theboel08#7367

Vem var det som bannade dig? BY G!

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1691083638849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför staffs banna mig va för att jag jobbade på polismyndiheten och jag tog vapen från beslaget för eget bruk och sen blev bannad av staffs en morron jag vaknade. Sen hoppade support och dom sa att jag va bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg allt men jag bara spela en kväll på unive kommer inte ihåg om jag tog vapen den dagen men tror det. sen nästa morron vaknade jag upp och skulle gå in på unive va jag bannad och har varit bannad typ i ett år nu. För korrupt inom yrket polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är inte felaktig det är sant och jag försjänar bannen och jag har lärt mig av mina misstag det kommer inte hända igen på unive roleplay.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad av att köra mot rött som en vakt, bannad för ingen anledning av en staff för inget kommer ej i håg dom andra men har en till som jag kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hade gjort annorlunda va att inte vara korrupt inom yrket och att tänka efter innan man gör något. och tänka på att folk gör inte det i verkligheten och rp ska ju vara som att man är stor i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad jag har lärt mig är att inte vara korrupt inom yrken och tänka efter innan jag gör saker på unive roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka