Nekad TheBizarreOni | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheBizarreOni

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1452825434

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Karlsson

Vad är ditt discord namn? TheBizarreOni#6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte Karlsson och han är 23 år. Han hade en bra uppväxt med kompisar och allt sånt, Han var oftast ute på kvällarna och hängde med sina kompisar så han fick en bra uppväxt och var glad med det han hade. Han är intresserad i bilar och andra motorfordon. Han bara kör på och tar allt som det kommer. Han gör det bästa utav situationen. Han kan hjälpa folk om det är något som behövs göras.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att servern behöver någon som mig och jag kommer att försöka hjälpa folk med det som dem behöver ha gjort och det hade varit så jävla kul om jag kom in på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt lite av den här servern och det ser så jävla kul ut så jag tänker, varför inte testa den här servern liksom

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive RP via youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte direkt ett mål jag bara spelar för att det är kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inte ett mål jag bara spelar för att det är kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka