Nekad TheBizarreOni | Medlem ansökning (Appzy5) | [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheBizarreOni

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1452825434

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Karlsson

Vad är ditt discord namn? TheBizarreOni#6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Putte Karlsson och han är 23 år. Han hade en bra uppväxt med kompisar och allt sånt, Han var oftast ute på kvällarna och hängde med sina kompisar så han fick en bra uppväxt och var glad med det han hade. Han är intresserad i bilar och andra motorfordon. Han bara kör på och tar allt som det kommer. Han gör det bästa utav situationen. Han kan hjälpa folk om det är något som behövs göras.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker at den här servern ser så jävla nice ut. Jag har kollat lite på Grow Master på youtube. Men jag tror att servern behöver
en sån som mig. Jag kommer att hålla till i lite kriminella kretsar och hjälpa folk med att leverera saker och det dem behöver ha gjort och typ gå med i gäng och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt lite av den här servern av Growmaster och det ser så jävla kul ut så jag tänker, varför inte testa den här servern liksom. Det ser inte ut som att det är några modders/cheaters så det är nice men jag kör ingen metagaming jag kommer köra RP 100% så jag kommer bara RPa upp mig till allt

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive RP via youtube han heter Grow master och jag tänkte att jag kunde ge servern en chans för den verkar riktigt nice. Vad har du för mål med ditt rollspel?

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill hitta en server som det inte finns massor av modders/cheaters och jag tror att den här servern blir perfekt. Jag vill hitta en server som är perfekt för mig som jag inte blir uttråkad på som dem andra jag spelade på. Den här servern ser mycket bättre ut och jag tror att det finns mycket mer att göra på den här servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ju komma med i ett gang men det är inte så att jag kör någon powergaming eller något sånt det är at jag vill bara köra och ha det gött. Men annars vill jag ju ha en nice bil och ett bra gang men som sagt jag kör ingen powergaming jag kör RP till 100% och jag tror att den här servern har mycket andra möjligheter som inte andra servrar har.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte men jag har spelat på norrkvarteret RP och Swedish knight RP men jag har slutat med dem så om jag kommer in på den här servern kommer jag att ha mycket tid till att spela på den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka