Nekad thebeast | Ban överklagan [Ello boi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

thebeast

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198174514699/

Ditt Hex-ID: 11000010CC52E0B

Vad är din discord tagg? Joline010#3590

Vem var det som bannade dig? uytsxi

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 23 timmar 57 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktist inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss köpt min första bil så åkte jag till staden så kom det 2 grabbar som bärde sin vän och skrek ambulance sen så sa jag sätt dig i bilen sen så började min bil lagga sönder och flög in i väg och gick sönder så försökte jag fråga vem ska jag ringa för att fixa bilen så skrattade dom åt mig och slog emot mig så slog jag tillbaka emot dom sen fick jag en banning jag tycker verkligen om denna servern och skulle gärna vilja vara unbannad för jag tycker verkligen inte jag var rättvist bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig bann för min bil började lagga när 2 andra spelare satte sig i bilen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har aldrig varit avstängd förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte stannat och hjälpt dem som ropade på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte ska stanna för folk som ropar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka