Inaktuell TheBash | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TheBash

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 26 Maj 2003

Vad heter du på discord? bash#0002

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Totalt 800

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att spela ungefär 2+ timmar ca 5 dagar i veckan :)

Vad heter du? Ayvar Göransson

Hur gammal är du? 31

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag väkte upp med en proffesionel simmare som far, villket gjorde att jag spenderade mycket av min tid vid badbasängen och lärde mig simma vid ung ålder. Min kunnighet innom simning är väldigt bred.

Varför vill du bli polis? Enda sedan jag lämnade det polisära yrket så har jag saknat det, den sociala interaktionen med människor och deras tacksamhet efter att man har hjälp de är något som jag känner är en stor belöning i detta arbetsområde. Polisiära yrket var något jag brann för och jag vill bli det igen efter som att jag saknar det väldigt mycket.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket enligt mig är att få personer i våran stad att känna sig trygga, att bidra med en bra miljö för medborgarna det kan vara allt ifrån att hjälpa till vid en eventuell bilolycka till att rycka ut vid ett bankrån och försöka förhandla med rånarna på bästa sätt.

Vad vet du om yrket i helhet? Efter som att jag tidigare varit Polis i staden så anser jag att jag har en väldigt bred kunskap inom polis yrket jag vet att det är ett väldigt stort ansvar att vara polis och man är en förebild för andra, jag vet allt ifrån hur radio fungerar till betydelser utav rakelnummer.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag var Polis här i staden under en väldigt lång tid (ca 3 månader) förra året tills jag sa upp mig, så erfarenhet har jag mycket utav.

Hur är du som person? Ayvar är en väldigt snäll person som vet när det är dags att agera. Rent generelt är han mycket trevlig men när det är dags att vara hård så vet han vad man ska göra. Ayvar jobbar även mycket bra under press!

Är det något vi bör veta om dig? Inte något jag kommer på för tillfället.

Tillbaka