Nekad theapetrainer | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theapetrainer

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? TheApeTrainer#4167

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 140+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Trygghet är något som är väldigt viktigt för mig. För att folk ska må bra och sånt måste man för det första känna sig trygg. Därför vill jag bli chef hos trygghansa för att hjälpa folk med deras försäkringar så att de kan känna sig trygga. Min karaktär brinner även för att hjälpa folk och mår bra av att andra mår bra. Därför vill jag kunna förbättra service och arbetskraft för folks välmående.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom just trygghansa har jag ej några erfarenheter förutom att jag varit där och försäkrat en bil. Service är dock något jag har erfarenhet av pga att jag har jobbat inom taxi. Där bemöter man väldigt ofta folk och får anpassa sig beroende på vem det är man skjutsar. Inom trygghansa får man ju lite anpassa sig beroende på vem det är som ska försäkra. Det gäller att alltid ha en god ton till arbetare och kunder.

Berskiv din karaktär? Min karaktär, Åke Rosenberg, är en person som väldigt mycket bryr sig om andra. Åke mår bra när han ser andra som mår bra. Det är det han verkligen brinner för och vill jobba med, att hjälpa folk. Därav tycker Åke att det är ett bra sätt att få andra att må bra genom att fixa en bättre service och trygghet. Trygghansa är ju inte bara ett arbete som ger ut försäkringar det är ju även en arbetsplats och en service. Åke tänker då att han vill förbättra arbetsmiljön på så sätt att han lyssnar på sina anställda och är väldigt aktiv inom det han jobbar med och tycker är kul, vilket är att få andra att må bättre. Även förbättra servicen med att vara väldigt noggrann när han anställer folk och ser till att de håller en hög rp, vill jobba inom detta och är vänliga.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 4-5 timmar på (om jag ej är bortrest eller liknande).
Helger/lov: Minst 6 timmar (om jag ej är bortrest eller liknande.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka