Nekad TheAnit | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheAnit

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198087059102

Ditt Hex-ID: steam:1100001078eb69e

Vad är din discord tagg? TheAnit#1762

Vem var det som bannade dig? Vet Ej - gissar på ägare till servern?

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive Discord 2.jpgUnive Discord.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej för att vara ärlig om varför jag fått ban. Jag tror att vid något tillfälle när jag spelade på ortenwave kanske jag följde med andra personer till er discord och härjade runt och kanske hade dåligt beteende eller så. Detta var dock något år sedan eller så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror vid något tillfälle som jag skrev tidigare att jag följt med strömmen av några andra vänner och kanske tagit mig in på eran discord och betett mig illa och sagt något som på något sätt påverkat er att ge mig en ban. Detta kan ha hänt för något eller några år sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att vara ärlig så tror jag att jag förtjänade bannen med tanke på att jag har säkert sagt eller gjort något sist jag befann mig på eran discord. Jag tror faktiskt att ni har gjort rätt som bannat mig då jag måste sagt något som man kanske inte borde ha gjort.
Men för att vara ärlig så tror jag att det var något år sedan om inte längre tid sedan. Detta då jag kommer inte ens ihåg om varför . Jag skulle gärna försöka förklara detta till en person som är ansvarig vilket vi kan ta på discord. Jag fattar att man ska alltid tänka sig för innan man säger eller gör något och min mening har inte varit att på något sätt få någon annan att må dåligt eller säga något som man inte bör säga. Men jag menar att jag respekterar fullt ut er bedömning och det straff jag fått dock så skulle jag gärna få möjlighet och chansen att visa att jag faktiskt är en bra person och att jag tycker att RP är kul, Vore trevligt att få lära känna folk på er server då jag har även vissa vänner som faktiskt spelar på servern som jag skulle uppskatta och se om man får möjlighet att berika er server med min RP.

Av det som jag kan se så har jag fått ban på eran discord då jag kommer in på servern via FiveM dock så vill jag gärna försöka lösa detta då om jag trivs bra på er server vilket jag tror att jag kommer göra så vill jag öppna möjligheterna till att faktiskt kunna bli medlem (whitelistad). Jag är genuint tacksam för att ni tagit er tid för att se över denna överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av det jag vet så har jag inte varit bannad tidigare hos er, dock så har jag tagit lärdom att alla ens handlingar har en konsekvens oavsett om det man gjort för 5 minuter sen eller flera år sedan. Man ska behandla folk mer respekt och visa hänsyn. Helt enkelt behandla andra så som du vill bli behandlad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde väl ha tänkt till lite extra att mina handlingar har en konsekvens som gör så att jag får lida för mitt dåliga beteende och om jag hade tänkt till lite extra så kanske jag faktiskt inte hade gjort och sagt det jag gjort och sagt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att Oavsett vilken server man spelar på five m så skall man alltid visa hänsyn och respekt till de personer som man väljer att hoppa in i servern till och helt enkelt vara respektfull gentemot andra oavsett vad.
Jag skulle vilja få en chans att förklara mig till någon ansvarig via discord eller så jag menar så att ni får verkligen höra att jag genuint menar väl då jag är inte en dum eller på något sätt dålig person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår era regler och respekterar er bedömning

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka