Accepterad Theagle99 | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theagle99

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198102262380/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Svensson

Vad är ditt discord namn? Corona lyft#3434

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charlie Armani och när han var 10 år så förlora han båda sina föräldrar i en hemsk olycka, detta gjorde såklart att han ganska tidigt kom in på fel spår i livet och började tyvärr i det kriminella livet för att då överleva, tills idag då han fyllt hela 25 år, och vill där av kunna skaffa sig ett väldigt bra jobb och tjäna bra med pengar. Charlie Armani är en väldigt ödmjuk person som vill allas bästa i livet, men han har ju behövt klara sig själv sen han bara var 10 år och då tyvärr hamnat fel och hans största intresse för mopeder vaknade till när han var 5 år. Under tiden som han varigt kriminell så har han ju knappt kunnat överleva och inte alls haft mycket pengar, men som tur är så har han alltid klarat sig i nöd och näppe. Men på något underligt sett så har han aldrig blivit tagen av polisen och på så sätt vill han därför förändra sitt liv nu, så han aldrig kommer behöva sitta inne länge och få något grovt straff. Nu hoppas Charlie på att han kan få ett bra jobb så ett normalt vanligt liv kan börja utan den kriminalliteten han faktiskt hamnade i.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en väldigt seriös RPare som alltid har älskat och drömt om att ha en server, där man kan bygga upp en egen karaktär och stanna på just den. Jag själv har varit whitelistad just på denna servern, och tycker att servern är helt fantastisk. Jag kommer göra allt för att servern ska bli bättre och så att alla i servern RPar bra, och inte bara försöker förstöra hela servern. Jag kommer sprida så mycket glädje jag kan på servern och vara så trevlig mot alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan fortsätta att utöka min karaktärs historia och göra så Charlies dröm går i uppfyllelse. Då han ska få ett bra och roligt jobb som han vill jobba med, och fortsätta att utveckla min RP nivå.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick en rekomendation av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna bli ännu bättre på RP och även kunna testa mig fram på andra sorters jobb och se hur de fungerar och bara kunna ha roligt och trevligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, aldrig i livet! Spelar bara på denna för jag tycker denna servern är bäst och roligast att spela på.

Tillbaka