Accepterad TheAbsarn | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheAbsarn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/theabsarn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abbas Bazzi

Vad är ditt discord namn? TheAbsarn#8413

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 1992

Berätta om din karaktär. Raid Kisamk är en 30 årig man som har fått uppleva det mesta i sitt liv, han hade en tuff uppväxt där han blev trakasserad och mobbad under sin tidiga skolgång, när han var hemma så blev han ytterligare misshandlad och trakasserad av sin styvfar. Som resultat blev han tillbaka dragen och väldigt våldsam och sökte konstant bekräftelse av andra människor. Han började vid 16 års ålder umgås med allt fler äldre och som ungdom var han ute efter snabba och lätta pengar, detta i sin tur ledde till att han började förvara och kort därefter sälja grönt. Han började märka att folk i sin omgivning började vara undergivna och började direkt ta nytta av detta för att etablera ett eget nätverk, där han skulle bli självständig och inom sin tid ta över marknadsområden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är en 30 årig man med många år erfarenheter inom rollspel och kan bidra med väldigt goda rollspels scenarier.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mycket god roleplay där jag alltid bjuder på mig själv till det bästa eller värsta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag tolkar frågan rätt, så innebär det att det inte handlar om att vinna för egen vinning, det handlar om rollspel scenarier där oavsett om du är på förlust sidan så ska du alltid kunna bidra med en hög rollspel nivå till den individen. Då rollspel går inte alltid ut på att vinna för egen vinning.

Hur hittade du Unive? Googlade svenska roleplay servrar och detta kom upp och såg intressant ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka