Accepterad the_worst_gamer_nightmare | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? the_worst_gamer_nightmare#9313

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. en shyst och gou snubbe som är oftast glad och håller sina vänner nära . samma med folk han tycker om . gillar inte helst och bråka men blir det bråk tex en själv eller någon nära så är jag inte rädd för o ställa upp . väldigt hjälpsam och försöker alltid hjälpa så gott jag bara kan . sätter andra framför sig själv lixom . men en dag så förlora han sin familj i en flygplans krasch och alltid ändrades . peter blev en kall väldigt kall person som skiter i vad som händer med han härnäst . han har planer att kanske börja hålla på med droger även om peter alltid varit imot det och har velat vara en godhjärtat person . men du vet vad man säger alla kan ändras . och tro mig det gjorde peter väldigt mycket när han fick höra om sin familj som försvan väldigt hemskt . men han har hittat några fina vänner i staden som kanske kan hjälpa han på fötter igen eller kanske missleder han in i de mörka ännu mer det vet man inte riktigt vad peter väljer och göra peter är född 1997 och testat det mesta inom jobb . just nu är jobbar peter arbetslös vilket inte hjälper så bra kanske efter det han nyss fått reda på . peter hade en bra uppväxt med sin familj när han var liten alltid sköte skolan osv tog alltid hand om sina sysslor och skolan . på fritiden så gillar peter att vara med kompisar . hålla på med sina bilar . och även vara med familjen då familjen är allt för peter .

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra till väldigt långa och väldigt roliga rps som går åt båda hållen gällande alla . lämnat flera folk i fulla av skratt redan nu det lilla jag har varit inne i staden . och träffat väldigt många härliga rp folk som bjudit på bra rp och då ger jag så gott jag kan för så bra rp som möjligt . då för när jag rp så går jag verkligen in i rollen dör jag så dör jag typ eller vad man ska säga och jag brinner väldigt mycket och tycker de extremt kul och få bra scener och tex folk lämnar i skratt då vet man att man har lycktats har ett ex antal timmar gällande rp varav både själv och hittat nya i olika städer men även tagit med vänner och dom har inte känt igen mig när jag väl gått in för rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för båda sidorna i ett scenario och gör det så bra som möjligt för att båda sidorna ska få så bra rp som möjligt och inte bara tex jag själv medans den andra tycker det var ren bullshit . och att man ska få så verkliget troget som möjligt och alltid gå in i det som om det vore en själv irl när man spelar för man har bara ett liv så man får vara rädd om det och spela det så bra som möjligt

Hur hittade du Unive? fivem listan och har även några kompisar som tipsade om denna servern så blev nyfiken när den ploppa upp i flödet och har inteångrat mig en minut dom timmarna jag varit inne

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & skickar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka