Inaktuell The_cactus128 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_cactus128

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad är ditt discord namn? kalleballe33

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2008

Berätta om din karaktär. en kall kväll den 25 september föddes Kalle Andersson i en liten bil i rinkeby (stockholm). Kalle bor med sin mamma och sina 2 bröder och 1 syster. Kalles pappa va boss över ett gäng vid namn dödspatrulen och det tyckte kalle va så coolt. Men en dag så skulle Kalles pappa och hans gäng ut och ta hand om en stor leverans med mycket droger på spel så kom shottaz oväntat och ville ta leveransen. det blev skottlosning och Kalles pappa skötts 2 gånger i hjärtat och 1 i huvudet. Kalles familj va även väldig fattig så det enda Kalle vill e att göra hans pappa stolt och ge hans familj massa pengar så dom klarar sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt mycket tex: seriös rp,. social rp, roliga scenarion tex: roliga bankrån, roliga butiksrån och mycket mer. jag kan även bidra rolig rp och snäll rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario innäbär att om man förlorar ett scenario tex: ett bank rån, butiksrån, skottlosning, slagsmål också vidare ska man INTE sätta sig i support och börja klaga att han tex: rdm, failrpa, fear rpa också vidare

Hur hittade du Unive? jo mina vänner spelar på unive och brukar titta mycket på twitch så hittade den där också :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka