Nekad The_cactus128 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_cactus128

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad är ditt discord namn? ! 𝙠𝙖𝙡𝙡𝙚𝙗𝙖𝙡𝙡𝙚33✞#1608

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kalle Andersson och är född i rinkeby (stockholm) och är en liten speciel karaktär med en annerlunda röst och uttsende. Kalle föddes den 25 september 1981. Han växte up med 2 bröder och en syster och en mamma. Kalles pappa dog bara när Kalle va 3 år gammal. Kalles pappa va med i ett kriminellt nätverk vid namn dödspatrullen. En dag så skulle Kalles pappa och hans gäng ut till en leverans med mycket droger på spel. När plösligt shottaz kom och ville ta alla droger då blev det en skottlosning där Kalles pappa skötts två gånger i hjärtat och ett i huvudet och tyvär avled på plats. Kalle växte up även jävligt fattig. Så hans enda mål är att göra hans pappa stolt och ge hans familj mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt mycket tex: rolig rp, seriös rp, social rp, bra rp, roliga scenarion också vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario innäbär att om man förlorar ett scenario tex: ett bank rån, butiksrån, skottlosning, slagsmål också vidare ska man INTE sätta sig i support och börja klaga att han tex: rdm, failrpa, fear rpa också vidare

Hur hittade du Unive? jo mina kompisar spelar på unive och brukar titta mycket på twitch så hittade den där också :)

Nekad, ej med i Discord servern / felaktigt Discord användarnamn.
discord.gg/unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka