Accepterad The_cactus128 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_cactus128

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869059111/

Vad är ditt namn i verkligheten? ian

Vad är ditt discord namn? the_cactus128#1608

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bosse-Lasse Lindgren och är 50 år gammal bosse är uppväxt i stockholm med många felparkeringar på gatam men qpark gjorde inget ting åt det hans bror va också qpark biträndande chef och bosse tyckte det va så coolt han va med sin bror och sätte lap på bil efter bil men en dag va bosse och hans bror som vanligt ute och lappa bilar men det dom inte viste vad att en bil tillhörde en medlem i ett kriminellt nätverk så han och hans gäng kompisar gick på bosses bror och skött han 3 gånger 2 i magen och 1 i huvudet sen den dagen har bosse inte kunnat sluta tänka på hans bror det ärnda han ville när han var liten och även nu e att göra sin bror stolt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive föratt jag vill upleva mer och och utforska staden som qpark alla säger ju att unive e hela sveriges sämsta server men jag vill bevisa att den inte e det den e ganska bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra seriöst rp/social rp/ inget lall/ hög rp nivå och bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ska spela för motpartens vinst innebär att vi säger tex: ett bank rån: om polisen vinner ett bankrån så ska vi bara gilla läget och inte sätta oss i support och säger att han har aimbto och så vidare.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på twitch/fivems såndär server lista

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka