Nekad The_Bushman | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_Bushman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/806520920746622987/810188792102256662

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: bushman-_- KeyDrop.com

Vad är din discord tagg? Big oof#2503

Vem var det som bannade dig? Det vara väldigt många nära mig i butiken så jag vet inte vem det var som bannade mig tyvärr.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker komma in på multistaden så står det and jag blev bannad för rdm av PMS.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem valde att bana mig för att min kompis lurade mig att slå honom så då trodde dem att jag typ skulle skjuta alla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en bilaffär imitten av staden och stod i kö för att kolla hur dyra bilarna var men då sa min kompis i discord: Tryck på R. Och eftersom att jag inte har kört gta/fivem på typ 1 år så visste jkag inte vad som hände då så jag frågade: Vad händer då? Och då sa min kompis: Gör det bara. Så jag litade på han och tröck på R men då så råkade jag ju såklart slå han och istället för att säga att vi skojar till dem andra så säger han: Ej, den här kilen slog mig, och då blir alla jättearga på mig och jag blev bannad innan jag ens han försvara mig själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag gjorde något fel men jag gjorde bara det på grund av att min kompis lurade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att lyssna på min kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska vara försiktigare med dem jag litar på så att något sånt här inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka