Nekad The1AndOnlyAdde | Whitelist ansökning

• Trådskapare Trådskapare The1AndOnlyAdde
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

The1AndOnlyAdde

Gäst
Användarnamn: The1AndOnlyAdde

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/affeltrucken - använder dock inte Steam utan GTA V utan Epic Games ifall det skulle va nödvändig info.

Vad är ditt discord namn? Affel#4636

Vad är ditt Hex-ID? 1100001166e1bb3

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Är ny inom RP så har inte riktigt en karaktär men om jag skulle kunna få hjälp o göra en så skulle de va gött. Philip sa att de inte va ett problem att ansöka även om man inte kört mycket innan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tidigare kört mycket GTA Online och det skulle va kul att testa på något nytt istället för gamla vanliga. Är väldigt schysst och mogen kille som kommer se till att va trevlig och respektfull i spelet. Vill ha lite vägledning gällande RP och tänker att Multistaden skulle vara ett bra ställe att börja eftersom den är på svenska och jag känner många staff/spelare där. Och så klart skadar det ju inte att ha fler spelare på servern : )

Hur många timmar har du på FiveM? FiveM - 12 timmar. GTA V - 520+ timmar.

Hej! Meningen med att Berätta om sin karaktär är att du ska tänka ut lite i huvudet hur din karaktär ska vara, kanske lite bakgrund och personlighet :) Utveckla gärna lite mer där, annars ser det bra ut

MVH Pontus

Vill tillägga att när du skriver om din karaktär skriver du typ " min karaktär är 23 år gammal och kommer från ängelholm och flyttade till multistaden osv". Det viktigaste inom att du ska berätta din karaktär är bakgrunden. Du måste även ta med känslor

Lycka till ;)

Senast ändrad:
Vill tillägga att när du skriver om din karaktär skriver du typ " min karaktär är 23 år gammal och kommer från ängelholm och flyttade till multistaden osv". Det är viktigaste inom att du ska berätta din karaktär är bakgrunden. Du måste även ta med känslor

Lycka till ;)
Tack, ska försöka komma på en bra karaktär :)

Användarnamn: The1AndOnlyAdde

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/affeltrucken - använder dock inte Steam utan GTA V utan Epic Games ifall det skulle va nödvändig info.

Vad är ditt discord namn? Affel#4636

Vad är ditt Hex-ID? 1100001166e1bb3

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Är ny inom RP så har inte riktigt en karaktär men om jag skulle kunna få hjälp o göra en så skulle de va gött. Philip sa att de inte va ett problem att ansöka även om man inte kört mycket innan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tidigare kört mycket GTA Online och det skulle va kul att testa på något nytt istället för gamla vanliga. Är väldigt schysst och mogen kille som kommer se till att va trevlig och respektfull i spelet. Vill ha lite vägledning gällande RP och tänker att Multistaden skulle vara ett bra ställe att börja eftersom den är på svenska och jag känner många staff/spelare där. Och så klart skadar det ju inte att ha fler spelare på servern : )

Hur många timmar har du på FiveM? FiveM - 12 timmar. GTA V - 520+ timmar.
När skickar du mer info om din karaktär?

När skickar du mer info om din karaktär?
Philip banna mig nyss för att jag klaga på att han pinga för ofta så tror inte jag kan få whitelist ändå hahah

Jag blev permbannad av philip från servern så jag kan inte spela.
Klagade för mkt på att han pinga för ofta :(

Nekad. Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka